lördag 2 juni 2012

42 195

Meter.

Så långt är ett marathonlopp och i dag var det dags för Micke att bege sig ut i ett Stockholm som inte visade sig från sin bästa sida.
Regn, blåst och en temperatur som tom var en grad lägre än vad det var på självaste julafton förra året.
Men gav han upp för det!!!!
Nix, inte Micke inte.
Ska det löpas ja då löper man.
Och runt kom han också med den äran, på en helt ok tid och det samtidigt som femtusen löpare klev av och alltså avstod loppet i sista minuten.

Så stort hurra, vågen och hatten av för kära maken.

Och var och en ska göra det den är bra på.
Så jag bakade lite jag.........................

Men skulle kunna tänka på saken, alltså springa, OM jag fick springa detta lopp.
Jag lovar absolut ingenting, men som sagt en allvarlig funderare skulle jag allt ta mig.

Nu väntas snart Mathilda tillbaka till landet efter sin sejour i storstan och partyt med kusin Oscar på hans student.
Kul hade dom och trötta är dom i dag, precis som det ska va.

Och snart smäller det här också.

Party, party, party.

Men innan dess en bal, en bgageriavslutning, en skolresa och en massa annat pyssel.

Och inget ont i huvet heller, på g igen.

Tjingelingen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar