fredag 1 juni 2012

Vaknade

I morse med en ohygglig huvudvärk och den sautans värken vägrar ge med sig.

Har, trots min aversion mot piller, varit nödd och tvungen att knaprat hela dagen.

Men trots det så har jag ont, dock inte lika som innan jag började knapra så lite effekt har di allt.

(Undrar allt om det inte ligger åska i luften ....)

Nu är jag glad att kvällen är här så jag snart kan gå till kojs, förhoppningsvis sova gott och sedan kliva upp piggelin i morgon bitti och fortsätta med livet.

Å i Stockholm ösregnar det på studenter, firare och löpare - fy faen va ni är bra och tappra.

William och jag hade gärna varit med, men tyvärr.

Vi fick lov att dela familjen mitt itu och den ena halvan är på student och maraton och den andra är kvar här hemma och sköter plikter/skola/hundar.

(Om det är till nån tröst så är inte vädret så himla vasst här nere heller för den delen, svalt och molnigt med inslag av regn)



Så här i skolavslutningstider va!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar