tisdag 3 april 2012

Baske mig


Var skeptisk, men nyfiken så därför köpte jag den för ett par månader sedan och faktiskt -
den funkar.

Revitalash ögonfransnäring.
Har aldrig haft så långa fransar tidigare, så det är ingen tvekan om att det är den.

Kul.

Och snart, om en halvtimme typ, får jag äntligen krypa till kojs.
Har liksom längtat sen jag klev upp i morse.

Hmmm

Warum?

Jo, har ju börjat läsa senaste Åsa Larsson och bara måste fortsätta, försvinna upp i den norrländska naturen till hennes fantastiska djur och naturskildringar, spännande och ibland lite blodiga historier. Till Sivving, Krister, Anna Maria och alla andra.

Har du inte läst något av henne så gör det bums, en av sveriges i särklass bästa författare.
Så det så.

Och som sagt den nya boken gör mig inte besviken.

Nu studs in i duschen och skölja bort kletet ur håret sen....................
Läsning, läsning, läsning.

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar