måndag 10 december 2012

Kanoners

Dristade mig att fara in på terminsavslutningen på filmklubben trots vädervarningarna.

Avslutningsfilmen var Tyrannosaur en brittisk hemsk men ganska bra film som jag, om jag vetat vad den handlat om aldrig i livet hyrt eller gått på på egen hand, men ha den osedd vill jag inte nu när jag sett den.
Lite i samma anda som This is England, sådär deprimerande och läskig som bara vissa brittiska filmer kan vara.

Tog mig hem utan större fadäser, men fort kan man inte fara på vägarna med snörök och halka.
Nu väntar vi bara på att dessa snökanoner som det varnas för ska börja spruta snö över oss också.
Kan bli mycket att skotta i morgon med andra ord.

En stund i soffan och kolla in Nobel och alla galastasser samt leta efter Bengan bland alla servitörer, sen bums i säng och samla krafter till i morgon.

Tjingeling so long



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar