lördag 13 september 2014

Filmtajm

Höstterminen igång på filmklubben.
Så, efter jobbet for jag inom stan för att försöka få plats på dagens visning trots att jag löst entré till måndagsföreställningen.

Men då jag är förhindrad på måndag men ändå vill se rullen så tog jag chansen och,  . . . den gick hem.
Jag kom in.

Filmen, The Lunchbox , en indisk ena, var riktigt bra.
Hur otippat som helst, hade dessutom inte minsta lilla aning om vad den skulle handla om och vad den handlade om kan du läsa här.

Rekommenderas.


Nu lyssnar vi på de gamla husgudarna Led Zeppelin och lagar kycklingmat.

Sen valdebatt.

Och i morgon sista jobbdagen, ja innan skördefesten såklart.


Också snygghundarna som fått nya halsband.

Fina va ? ? 

Mammas pojkar.


Kramelikram

1 kommentar:

  1. Sitter och dreglar av dina recept. Äter med ögonen:-) Måste bara få säga att du har en fin layout på din blog.
    Filmen ska jag försöka se filmen när tillfälle ses
    Ha det gott

    SvaraRadera