torsdag 24 maj 2012

Fridag

Eller fri och fri "arbeta hemifrån" kallas det också.
Men då vädret var helt underbart så smet (å så himla vitsigt va!!!) jag ut i trädgården och växthus och pulade med mina växter i stället.
Känner att jag har slutproven under kontroll då majoriteten av dom är gjorda och tiden för en gångs skull är på min sida.

Ja sen blev det även en tur till det stora blomvaruhuset där jag köpte några nya lavendlar, en humle och några ettåringar till entrekrukorna.

Nya friska tag dänna uta i morgon alltså.

Och tack så himla mycket ni fina människor för gratulationer och glada tillrop över mitt teoribetyg.
Blir varm i hjärteroten å lite röd om kinden minsann, bugar, bockar å viftar på svansen!!!

(Erkännas ska väl att jag räknade med ett högt betyg då detta är det jag kan och har arbetat med så gott som alltid. Annars hade det varit stor skam å jag borde ha "skämmes tamigfaen", så det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar