lördag 6 april 2013

Happy Days

Åhhhhhhhhhhhhhhhh
Vad jag älskar att våren äntligen gjort entre'.
Sol i massor och klarblå himmel - flera dar i rad.
Nu tror jag på det, att den kommer på redigt alltså.

I går och dagen i dag har så här långt varit sådana där ohyggligt sköna sådana.
Fick en fantastisk massage i går, en sån där djupgående som är härligt skönond och tar nåt fruktansvärt på orken.
Helt däckad hela gårdagskvällen.
Men det tar jag så gärna så, för efterpå är ett riktigt "hallelujamoment", när jag går och står som vanligt folk-utan smärta.

Lördagen starta med en tur in på gymmet och ett bodybalancepass för att ytterligare spä på välmåendet.
Hem å frukostera, lösa melodikryss och duscha.
Lite muffinsbak och packar in son, dotter och dogs i tuttan (och muffinsarna såklart)
Färd mot Sydfart dit maken for tidigare.
Där lämnades son och fikabröd och vi andra for vidare till skogs för en härlig långpromenad i det sköna vädret.
Uppsamling ett par timmar senare på stan för inhandling av lite färsk fisk som jag strax skall tillaga.
Fiskgratin med vitvinssås, duschesspotatis och juliennegrönsaker står det på menyn.
Så folks, dags att skala pära, alltså får det bli over and out samt kramelikram för nu.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar