onsdag 24 april 2013

Rygg och Film

Min gamla rygg som ibland är mindre bra och ger mig smärta och orörlighet har nu i ett par dagar bråkat med mig och alltså stått långt ner på gilla-listan.
Så i dag när det inte gör lika ont längre är det bara att ge sig in på gymmet för lite träning.
Det blev dels en sväng bland maskinerna för att just punkträna rygg/mage och sedan blev det ett bodybalancepass.
Vet att det hjälper....OM jag gör mina övningar kontinuerligt.
Dessvärre har jag av olika anledningar de sista tio dagarna inte gjort det, så lite så är det allt att -
jag får skylla mig själv

 
Dagens luftning bjöd på dessa små raringar.

 
Så var det dags för dokumentärfilmsklubben.
Kvällens alster var en ganska ny film som heter Ingen riktig finne  och ja den var bra men inte så bra som jag hade hoppats på efter att ha hört en intervju med filmmakaren.
Kanske är som dottern säger
Att jag börjar bli en riktig filmsnobb?

 
Nä, det tror jag inte.
Men visst har det varit mycket film och all möjlig annan kultur ett tag, vilket jag ju älskar.
 
Och förresten är det bra att vi alla tycker olika, för olika är bra.
 
Nu dags att koja och ta itu med min spännande bok.
 
Tjingelingen på er kära allehopa.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar