söndag 9 juni 2013

Bitchig?

Alltså.
Jag köper snabbmat av den här sorten max en gång om året och då blir det fel.

Hade glömt ta mat ur frysen i morse när jag for hemifrån så jag bestämde mig på hemväg att det fick bli hämtkäk till middag.
Ett telefonsamtal senare var vi överens att det skulle bli det etablissemang jag ändå passerade på min väg hemöver som skulle få den äran att stå för söndagsmiddag på grönalund.
Stannar, går in och köper varsin meny och far hem.
Väl hemma packar jag upp och......., mennä, det saknas ju mat.
Har betalt men inte fått vad jag betalt för.
Ringer in för att varsko och för att för smidighetens skull förbereda så dom kan ha vår mat klar när vi kommer tillbaka.
Inget svar.
Ringer igen.
Inget svar.
Jag är nu inte bara skithungrig utan även skitarg.
Skickar ungdomarna tillbaka till haket.
Maten kallnar.
Ingen svarar.
Ungdomarna är framme.
Får ny burgare av nonchalant medarbetare som inte ens ursäktar sig.
Jag arg.
Ingen svarar.
Burgaren kommer hem.
Vi får mikra den sk maten.
Ingen svarar.

Det var den söndgsmiddan det.

Fel kan man göra, det är ok.
MEN, man får inte vara otrevlig och icke serviceminded när man jobbar med att bemöta människor, det är baske mig inte ok.

Så nu har jag mejlat huvudkontoret och berättat att dom har tappat en kund.

Bitchigt?
Ja kanske.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar