fredag 12 juli 2013

Ledig i dag

Så vi tog sovis i morse, vilket behövdes då vi var ute ganska sent i går kväll.
En kanonkväll, där vi åt, drack snickesnackade och skrattade kvällen lång.
En massa fina presenter har jag fått också bla en rysligt snygg klocka, en god parfym och böcker.
Nu, efter en solig dag som innehållit allt från slappning i solen till veckohandling och spatsering i naturen, blir det en stund i soffan framför burken innan det vankas sovning.
Tidig revälj för både Micke och mig i morgon.
Jag ska jobba och maken ska fara till Sydfart som ska sjösättas.
Nu ni, är det inte mycket kvar och snart kan den gamla damen ut och göra Östersjön lite vackrare med sin närvaro. 


En kökshandduk med mitt namn på samt en snygg disktrasa fick jag av sonen.
Underbart.

Tjingelingen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar