fredag 21 januari 2011

Skor beställda

Nu är förhoppningsvis walkingsäsongen snart här igen. Och, så himla lämpligt, så befinner sig maken i USA på jobb.
Lämpligt - ja för att införskaffa mina efterlängtade toningskor att möta våren i. Får nämligen tag i skorna "over there" för typ halva priset och det är nåt som en låtsassmålänning som jag inte tackar nej till.
Eller som man också kan uttrycka det "man får ta det onda med det goda".

Har sedan tidigare ett par pisstofflor i toningsmodell sk fitflops och det gott folk är något bland det skönaste jag gått i. Så sköna att jag med lätthet skulle kunna gå flera mil, baggis kanske, men med flops...
Ja jag säger inget mer.

Så fatta att jag ser fram emot promenaderna jag har framför mig i mina nya skor.

Jag kommer att gå långt jag............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar