onsdag 5 januari 2011

Yr Loser

Usch och fy.
Mår tjyvtjockt, yrskallig och illamående.
Vet att det är "sluta röka åkommor" och att det går över snart. Men, det är jobbigt, har lågt tryck redan innan och när det nu blir ännu lägre, ja då vill jag lova att det känns snurrigt på grönalund.
Losade filipintävlingen med William, i år igen ska väl tilläggas. är världssämst på att vinna komihågtävlingar. Fast som den goda förlorare jag är, så gör det inget, han ska få sin vinst. Jag ska knäcka vidare och hoppas på en ny tvillingnöt och då, om W vill vara med, ska jag vinna.

Nu ska vi snart ut till Lisas och få trettondagsmiddag. Trevligt, också är jag jätteglad att slippa stå vid spisen just i dag när man inte är på topp.

Men först ytterligare en promenad. Premenader och apelsiner, det är grejer det.......

Tack för pepp kära Make och Eva och du lillasyster snart är det din tur.... Jomen så är det. Gamla å tjötiga ska vi bli, så det så.

Kramelikram och trevlig Helg kära allehopa.

1 kommentar: