tisdag 27 september 2011

Öppnar brevlådan

Och hittar en vadderad påse däri.
Går hem, öppnar och plockar ut....
Vinsten, jag vann när jag ringde till radion härförleden.
Ett styck sadelskydd, en penna och en tygväska.

Det är ju kanoners och passar mig helt perfekt.
Cyklar varje dag och hade inget sadelskydd innan.
Skriver varje dag, hade pennor, men det kan man inte få för många av.
Väska, har också en massa, men nu har jag en till att bära böcker och annat i.
Tackar, tackar.
Det är vad jag kallar Public Service.

På bakfronten då.
Jo, Prinsesstårta modell stor, gjordes på beställning i dag.


Roligt att göra och vi (Martin och jag) är ganska  nöjda med resultatet.

"Koppleriverksamheten" går också bra. Blev uppringd i kväll av en kvinna som vill använda Tyson som partner till sin tik som beräknas gå i löp tidigt nästa år.
Vi känner till varandra sedan tidigare och jag vet att hon är seriös samt att hon har ett av mina "hundbarnbarn" alltså Tysons syrra hos sig.
Ja, så det ska väl gå för sig.


Det ska va gött att leva.........





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar