måndag 11 februari 2013

Så var den gjord (nästan)

Måndagen, inte mycket kvar av dagen som faktiskt blev riktigt hygglig för att vara just måndag.
Är som bekant inget större fan av veckans första dag som brukar vara seg som sirap.
Men i dag svischade det bara till å nu är det vips kväll.
Skönt.

Hopp om en snar vår har jag i dag, något tidigt, jag vet, börjat så smått beskära och plantera om några av mina pelargoner.


 

Så fick jag mig ett bonuspass med bodybalance - så underbart välgörande för kroppen.
Williams trummning blev inställd, ja då passade jag på.
Första måndagen med träning på evigheter och det kommer inte att upprepas i brådrasket, därför så välkommet.

Nöjd lutar jag mig tillbaka och njuter det sista av kvällen så tar vi morgondagen när den kommer.
Kramelikram so long.


 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar