torsdag 20 oktober 2011

Tre bra saker

Gäller att hitta godbitarna i vardagen och just nu när jag, ännu, inte vet hur det blir med min bageripraktik och när det känns lite pestigt så vill det till att tänka positivt.

Alltså.
  1. Skoldag och jag fick således träffa alla goa klasskamrater, ja inte riktigt alla bla inte H som var sjuk och som jag hoppas snart blir pigg och rask igen så vi får skratta och baka mumsiga skapelser ihop allesammans.
  2. Resultat på en del av kursen so far och jag har skrapat ihop till ett VG+, vilket är kul.
  3. Solen började skina efter att det precis störtregnat och det lagom just till min cykeltur hem.
Finns ju massa mer som är fantastiskt, bara en sån sak att det är torsdag och det i sin tur betyder att morgondagen är - ja just det fredag, vilket får en att småle redan nu.

Nu hoppas jag att allt ska lösa sig med bakandet under morgondagen.

Men i morgon är en annnan dag och den tar vi då.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar