tisdag 10 januari 2012

Catch up

Jag har på nattduksbordet en trave böcker (varav en är ongoing), två Amelior, en Wellness.

På boxern har jag ett tiotal olika program inspelade, bla Kokvinnorna.

Och allt detta är oläst och otittat.

(I bagen ligger det dessutom kurslitteratur som vill bli upplockad och bläddrad samt läst i.)

Men, jag tänker icke vare sig läsa eller titta på några kokvinnor, nä för i kväll/natt ska sömnen prias.
Ligger nämligen lite back där och känner att jag måste skärpa mig på den fronten.
Håller inte i längden att sova i snitt en 4-5 timmar per natt, trots helgernas sovmorgnar.

Sömn är ju dessutom rena skönhetskuren, vad sägs om detta:
  • Man blir smartare
  • Man blir smalare
  • Man blir snyggare
  • Man får bättre motståndskraft.
Ja rackarns, nu ska här sovas.
För vem vill inte bli snygg, smart, frisk och smärt?
Jag bara undrar.

Sov Gott och kramelikram.

Den här snyggingen mötte mig i dag, där hon kikade fram bakom min kruka så där lite blygt som bara julrosor kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar