onsdag 22 juni 2011

Mamma, du är galen

Sa sonen, när jag stod och tvättade mina saftflaskor med kaffesump. Och när jag ändå höll på med galna saker så passade jag även på att använda lite av sumpen till en ansiktspeeling.
Sump är bra till så himla mycket, inte bara som växtnäring till pelargoner utan alltså också till ansiktsvård och flaskrengöring.

Galen eller ej, sån är jag.
Och faktum är att det fungerar kalasbra så jag tänker toka vidare jag.




Kaffe, mmm.

Vår nya fräna bryggare är en klassisk MoccaMaster Clubline och köpekakor till!!!!!!??
Ja, himmel surran som det kan bli. Men dom var jäklar i mig inte gratis.
Tog nog lotter för minst ett par tre hundra riksdaler.

Många kakor hade jag kunnat baka för dom slantarna du.........

1 kommentar:

  1. Mockamaster, den har jag druckit kaffe från och det är bra. Kaffesump till pelagoner, det var intressant!!! Det måste jag prova!!! Mina jag har inne tycker inte om mig ;-)

    Kram
    Eva

    SvaraRadera