torsdag 30 juni 2011

Badpojkar, skakande Steven och peace & lööve

Åhh, det var skönt tyckte alla gossarna och några av dom kom glatt framskuttande och skakade av sig och vips så var matte också blöt.


Visst fanns det singlar i gömmorna också Kompis. Hittade både Steven, Eddie och Hellzephyrs poporkester. Vilken nostalgi. Vojne, vojne.




Vi förrådsjobbar alltså vidare, men nu är det inte så himla mycket kvar.
Bara resten av uthusen och torpet och boningshuset och........

Dottern är salig i Borlänge. Folkligt, festligt och fullsatt som man brukar säga. Kings of Leon spelade i går - favobandet.
Massa bra musik och roliga människor.
Pyttelite avis är jag måste jag erkänna, inte på Kof L, men på Dylan, Pugh, Hellström, Nationalteatern, Timbuktu och en hel massa andra.
Nåja, vad är väl en festival dänna hemma.
Förmodligen alldeles underbar.

Ah, upp med hakan. Har ju mina singlar och alla lp-skivor ju. (fast inget stift)

Hade jag vetat så vete hunnan om jag inte testat årets fotrally, tror det skulle passat mig. Gillar ju att gå också är jag så satans tjurig att hälften borde räcka tycker somliga.

Och i kväll är det auktion i Backhorva, men jag ska inte gå. (snyft)
Lovade maken att inte gå dit och köpa på mig en massa mög.
-Snälla Sussie, köp inget mer bra och ha, vi har ju snart rensat klart...
Ja, inte kan jag stå emot en sån vädjan.

Kanske nästa gång.

Lite fint pressglas skulle sitta fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar