söndag 17 juli 2011

Nja, jag vet inte jag

Är skeptisk.

Sonen önskar sig en reptil, en sköldpadda eller en ödla.

- Men vi har ju två hundar, försöker jag, räcker inte det.!?

- Jomen, nån som bara är min och som kan bo hos mig, fortsätter han.

Ok, tänker jag och drar mig till minnes hur storasyster lovade att sköta hunden (jag var stor motståndare mot införskaffande av husdjur, hundrädd var jag med).
Nu är jag stolt ägare och skötare av två gårdisar som jag älskar snudd på över allt annat.


Men, reptiler, där går nog min gräns.

En riktig funderare och under tiden gör vi studiebesök hemma hos Bonita och hälsar på hennes sköldpaddor också får William passa på att få värdefull information om skötsel osv av henne.
Är kanske inte lika lattjo varje dag att vara sköldpaddsägare/skötare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar