tisdag 12 juli 2011

I går och Idag

Fylleri i går, rundligt uppvaktad med paket och sång å rackarns vad tiden sprang i väg.

Min vackra födelsedagspresent, ett Attlinghalsband.
I morse snabba beslut igen, solen skiner och vi bor granne med ett av landets populäraste semesterresemål.
Vilket avgjorde saken.

Ja, så vi packade ihop oss alla och for i dag norröver på ön, förbi Böda och över på västra sidan för klippbad och lek i vattnet.
Tyson är på G
Hur skönt som helst kan jag meddela.

Och Texas har hittat något i vattnet.


Nu sådär behagligt trött efter en dag med havsluft från bittida till ganska sent.

Lite Midsomermord i soffan är väl det man tyar med nu, känner redan hur ögonlocken börjar klippa.

Kanske blir så med åldern förresten, är ju halvvägs till nittio nu.

Men, eftersom jag har käkat krumelurpiller så känner jag inte att det är så, tror och känner mig fortfarande som en glad och fräsch trettiotaggare.


Tjingeling

1 kommentar:

  1. Jösses vilket fint halsband (stor Attlingfan) Jag har en kompis som skaffat hund, ser ut som dina men är en Jack Russel? Jag som inte kan något om hundar tycker att de ser precis likadana ut (hennes Blogg finns som länk på min: Maribella)

    //Grattis i efterrskott p dig önskar Marie KJ

    SvaraRadera