lördag 12 november 2011

Äntligen

En mycket lång vecka är nu över.
Inte så att jag velat ha den ogord eller så.

Har bara varit lite tvär (veckan alltså), eller förresten den har varit precis så som livet ju är.
  • Upp och ner
  • Ömsom vin - ömsom vatten
  • Ibland sol - ibland regn
Ja ni fattar va....

Nattjobb, dagjobb, chokladprov, möten, hantverkare, sömnbrist, skratt, gråt, feberfrossa, blodgivning, läxförhör, storhandling, cykelturer, dammsugning, skratt, matlagning, hundpromenader, tvättning, gäspning, kakelletning, tårttillverkning, butiksarbete, bakning, paketfixning, gäspning - och alldeles på tok för få timmar att tillgå.

Men nu så, i dag lördag, efter att ha jobbat sen tidiga morgonen är jag så hemma äntligen.
Tyvärr allena dock, ja såklart T&T är med mig.

Resten av familjen är på dop hos M&D i Smålandsstenar och just på grund av dagens jobb var jag förhindrad att följa med.

Men, för att vända nåt mindre roligt till något roligare så gjorde jag tårtorna till dopet, så lite är jag med i alla fall.

Nu rackarn ska det bli softning på hög nivå.
På sin höjd att jag kanske löser lite worfeud, annars ska både huvud och kropp ta ledigt resten av aftonen och veckan.

Så till härnäst.

Ha det gott och tack för titten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar