tisdag 8 november 2011

Terror

Man kommer hem vid sex om morningen, trött som bara faen och längtar duktigt eter att få krypa ned i sängen och sova.
Man möts av denna syn.


Lyfter på knölen och




Fram kryper de två Gårdisarna.

Ahh, så gött att sova och vara utvilad tills matte kommer hem.

Och blir det nån sömn för mig då???

Mycket lite.

Framåt klockan tio börjar jag kunna slumra till lite efter en morgon bestående av att T&T "jagat" hantverkare, skällt, hoppat på mig, pussat mig, skällt ännu mer, och slutligen efter ett mindre bryt fick jag så mina fyra timmar.

Ja och nu sitter jag då här och känner mig mindre på hugget om man säger så.

Blir nog en lång natt.

Men, det går inte annat än att älska dom.
Mina små underbara, snygga, snälla, smarta (ja vissa), helt oemotståndliga terrorister.


Sömn.
Ha, världsliga ting.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar