tisdag 29 november 2011

På ett k(l)ick

Jeflar anamma så skönt.
Tog mig själv i kragen och gav mig ut i handeln, näthandeln.

Wow, säger jag bara.
Snabbt, smidigt och faktiskt bättre priser än i fysiska butiker (ja, jag är en medveten konsument ;) och som grädde på moset bara finns dom, klapparna, rätt vad det är i brevlådan.
Nästan alla klappar klara nu då.
Nån enstaka eftersläntrare blir det såklart.
Men, har man bara ett fåtal att köpa så kan det vara riktigt trivsamt att gå på stan och shoppa.
Så så får det bli.

December månad ska bli lugn fin och rofylld har jag bestämt.
Inget jäkt, stress och massa måsten.

Jag kanske inte ens tänker julstäda......

Bara baka, laga mat, göra godis, pynta och musta/glögga.
Det är kul det.

Och snart är bastun klar så då kan man krypa in där och bara vara.

Jag säger så här jag.

Själen ska ju ha sitt också och vem vet vad i morgon bär med sig.

Nu ska jag och min själ brotta ned oss i soffan med en god kopp, en pläd, lite wordfeud, sen sommarpratarna och slutligen förhoppningsvis en god natts sömnn.

Tjingeling so long kära allehopa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar