fredag 19 oktober 2012

Minns ni?

Den återkommande läsaren kanske minns hur jag vrickade till mig i sensomras då jag var ute och gick.
Omedelbart efter hade jag skitont och var svullen, men sen blev det bättre och bättre, men det har aldrig (eller ännu inte) blivit riktigt bra.
Efter en heldags jobb, med gå/stå i åtta-nio timmar, hundwalking och sen träning på det, jaa då har jag duktigt ont och kan knappt gå.
Så jäla tjurigt att det aldrig vill riktigt ge sig, trots att jag emellanåt faktiskt tänker på det och vilar foten (dom dagarna jag har så ont att jag typ inte kan annat ;-)).
 
Så, nu for jag, efter nästan tre månader till apoteket och köpte en sorts elastisk stödstrumpa som ska vara bra då man stukat sig, vilket jag tror det va jag gjorde.
 
 
Åsså håller vi tummarna att den funkar gott folk
.
Duktigt trött på att hasa runt som en annan Quasimodo.
 
I dag ska den på.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar