onsdag 13 mars 2013

Nu ska här krämas



Trots att våren och sommaren känns mer avlägsen än någonsin väljer jag att se positivt på saken och laddar inför den annalkande årstiden och klädedräkt :-), alltså klänning/kjol.
Detta ska ske med denna, för dagen, nyinköpta mirakelkräm som ska hjälpa mig att få schyssta spiror med mindre synliga ärr (som uppkom efter en dumdristig injektion som jag gjorde för några år sedan och som den minnesgode kanske minns).

Funkar den mindre bra så är den i allafall återfuktande vilket iofs inte är det sämsta.

Två gånger mysiga samtal motade bluesen i grind, ett med en kär daling och ett med en "gammal" pluggkompis (men yngre än mig :-)).
Skvaller, skratt, funderingar, planer - värsta bästa medicinen det.



Nu bli det gokaffe av den bästa sort och till det min lilla turkdeckare, spännande nu.... (Ja, jag vet att jag är töntig. Men har man fastnat så har man).
 

Så folks, over and out, kramelikram och tjingelingen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar