tisdag 13 december 2011

Bakryck

Ja man är som man är......

Fick ett ryck fram mot aftonen och drog i gång ett bak, skulle bara göra några saffransskorpor dagen till ära.

Men, ja ni som känner mig vet hur jag funkar.

Ska bara....., under tiden den degen vilar, står i ugnen, etc, etc.

Och där är jag nu.

Väntar på att kolan ska puttra klart på spisen och sen får det vara nog minsann, duschen och sängen väntar som en hägring i fjärran.

Vad blev det då, kanske någon undrar.

Jo, jag rörde i hop
  • Mjuk Pepparkaka
  • Mammas limpor
  • Saffransskorpor
  • Pepparkaksdeg
  • Min egen julkonfekt
  • Vaniljkolor




Det får räcka för i kväll.

En liten lussefika fick vi i oss också såklart.


Det var det hela för nu, tjingeling.


1 kommentar:

  1. Skulle du vilja lägga ut receptet på vaniljkolan?
    Den ser så fantastiskt god ut! ;-)
    Kram Madelene

    SvaraRadera