måndag 12 december 2011

Bra start

På veckan.

Tidigt lussefirande på Williams skola och där han var stjärngosse och sjöng så himla fint så jag blev rent rörd.
Traditionella sånger blandat med lite nyare tongångar, bla Leonard Cohens Hallelujah, kanonbra och så stämningsfullt.
Luciadosen är fådd, trots att det är en dag innan.
Tyvärr inga bilder av luciatåget då kameran var tokigt inställd och det blev bara kludd av allt.

Sen hade jag väl lite flyt på stövelfronten också.
Mina gamla stövlar gick ju sönder härförleden så jag har varit grovstövellös sedan dess.
Har gått och sneglat lite på ett par fräcka som jag fick syn på i samma veva.
Och tro på faen, i dag av en slump råkade jag passera stöveln och den inte bara fanns kvar, nä den var kraftigt nedsatt i pris också.

Så, gott folk så här ser dom ut (bakifrån).


Bagarlärlingens nya stövlar.

Snygga va?

Tjingeling, kramelikram och over and out.


1 kommentar:

  1. vad var det jag sa, röda dragkedjor is the shit!!! ;)

    SvaraRadera