söndag 11 december 2011

Snygga killar

Skulle gå på tips och bingo promenad i förmiddags som vi ofta gör om söndagarna.
Men se av det blev det intet, slut för säsongen.

Fick bli en långpromenad utan frågor och siffror och det gick alldeles utmärkt det med.
Och som av en händelse hade jag kameran i fickan, så när hundarna skuttade upp på stenen passade jag på att fota dom och visst blev det bra.

Snyggkillarna våra.

En tur till det stora möbelvaruhuset och inköp av lite "småkrafs" till badrummet, en fika hann vi också med innan vi for vidare till det stora blomstervaruhuset där jag köpte några amaryllisar och en tazette.

Och så, äntligen.

Bastubad.

Åhhh, så ljuvligt skönt.

Tänk det skulle jag kunna vänja mig vid.

En bastu innan middagen.

En riktigt skön söndag och tillika tredje advent.


Ny och härlig vecka väntar runt knuten, men innan dess en skön söndagskväll.

Så - tjingeling och kramelikram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar