tisdag 6 december 2011

Man håller käften

Varit hos tandläkaren och rotfyllt "gamla skador" som lagades provisoriskt i somras och det känns vill jag lova.

Bedövad långt upp i örona och ned på halsen och nu när det börjar släppa startar det däringa hemtrevliga molandet, huvva.

Nåt vidare uppkäftig är jag alltså inte nu.
Klar är jag inte heller, utan ska tillbaka för fortsatt lagning.

Marsipanmodellering i långa banor även i dag, går sakta framåt.



Sakta framåt går det däremot inte på toan.
Rackarns vad det går undan när dom väl kommer, hantverkarna.
Hoppas och tror att det ska bli klart under morgondagen eller senast torsdag.

Bilder kommer by om by.

Håller alla tummar på att det kan bli en bastu på fredag.
Håll ni med, hygglo.

Nu ska jag ömka mig en stund innan det är dags att kolla på sommarpratarna. I kväll är det bara kanonbra pratare med och som jag hade stort utbyte av i radion då det sändes, kolla du med vetja, kan inte bli annat än bra ju.

Tjingeling och kramelikram på er kära allehopa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar