onsdag 29 februari 2012

Fyra sekunder............

Underbart är kort.......

För att citera Magnus Uggla.

Tänk vad han kan mammas pojk....

Texas har alltså parats i dag med en snygging från Sörmland-

Gick så snabbt att jag inte ens hann hem och således på förekommen anledning blev det inga bilder tagna.

Och när jag väl kom hem hade Lillemor med sällskap redan gett sig av norröver.

Missade dom med en liten kvart, retligt.

Nästa gång kanske......

Hoppas på många små söta gårdisar.


På bageri/konditorfronten då ?

En styck kanonsnygg My tårta tillverkad av Anna-Karin och mig.

Och om den är god ?


Jamen

Åker raggare amerikanare?

Dags att vila ögat en stund - nattjobb i natt.

Over and out & Kramelikram

2 kommentarer:

  1. Hejsan kära familjen i kalmar....och återigen tack för gästfriheten, är så tacksam för lånet av era pojkar:)! Lilla Skorpan är oerhört nöjd enligt matte Lena (som hade ytterligare 12 mil att köra innan de var hemma) Både Lena och jag hade sovit dåligt.....och var bara såå trötta! Hoppas innerligt att vi ses vid tillfälle!
    Jag säger som värdinnan:) Kramelikram och tjingeling // Lillemor

    SvaraRadera
  2. Hallå! Jag undrar om du skulle vilja dela med dig av receptet på Mytårtan? Jag har googlat en himla massa men hittar inget, min pappa älskar den här tårtan och skulle gärna vilja baka en sån till honom. Tacksam för svar! / Josefin

    SvaraRadera