onsdag 8 februari 2012

Så ska de se ut :-)

Jamen ni ser själva.
Kreativiteten flödar.
Rosa/röd/vit randiga dammsugare.
Snygga va?


En lång dag som har innehållit allt från bakning, butiksarbete, matlagning och eldning bara för att nämna något.

Ett besök på sjukhusets mammografiavdelning för tuttfotografering hanns också med.
Glad och tacksam över att dessa undersökningar finns - nervös och lite halvjobbig väntan bara på kuvertet som kommer efterpå.
Är det min tur nu?
Eller
Kan man andas ut ett tag till?

Och äntligen gott folk har jag hittat en diet som skulle kunna funka på mig (brödfreak som jag är). Är inte nåt stort fan av dieter överhuvudtaget, gillar den gamla fina tallriksmodellen bäst, men faktiskt, den här skulle jag kunna tänka mig.
Tror jag.

Får sova på saken.
Bakar i natt.

Tjingeling och Kramelikram
och god natt/kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar