tisdag 7 februari 2012

Vinterdipp

Ska det va så här ???????

Tror minsann jag fått en släng av en liten dipp, inget känns kul liksom.

Trött, frusen, saknar egentid, stressad, solochluftsaknande, längtar lite"hem", gråhårig och glåmig, bilringarna hänger envist kvar, snuvig, hinner inte städa hemma - ser ut som kriget, massa jobb som ligger och väntar på att bli gjort, energilös.

Ja, ni märker själva va!!!!!

Men jag vet av erfarenhet att det går snart över också.
Är förmodligen inte ensam om att känna så misstänker jag.

Och när man (jag alltså) som mest behöver och minst anar det.
Då kommer det ett blombud med en jättefin tulpanbukett och i buketten sitter det ett kort.


Jag säger så här jag:
svar

JA

Bara roligt.
Puss & Kram

(Tack för blommorna)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar