söndag 26 februari 2012

Man ur huse

Snösmältning i hagen
Man vill liksom inte gå in.


En sån där dag (eller för den delen, helg) solen fullkomligt bara öser ned och himlen är sådär fantastiskt vackert klarblå som den bara kan vara om vårvintern.

Bara glada leenden och glada utrop möter en på promenaden.

Och väl hemma och inne igen så är det mer vår på g.


Jäpp, frösådd.
Chili
&
Tomater


Svarta Penseér - kan bli snyggt till de gula tänkte jag.

För nu rackarns kan jag inte hia mig längre utan börjar pilla med mina fröer och plantor.

Skolat om mina pelargoner


 Tänk, så fick jag äntligen användning för min gamla paellapanna igen.
Perfekt till plantorna.



I vårsolens glans.
Skönt tycker T&T



Kramelikram å tjingeling på er kära allehopa.

Nu är det snart på redigt - våren.

Tjohooo. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar