söndag 26 augusti 2012

En bra söndag

Trots att William fick ett migränanfall.
Nu piggade han på sig förhållandevis snabbt och det är det som man får glädja sig åt i sammanhanget.
När han var liten blev han såå himla dålig och var helt sänkt i uppåt ett par dygn, så som sagt nu som stor är det en västanfläkt mot vad det har varit.

Skönt och varmt hela dagen och trots regn och åskvarningar så har vi inte fått en droppe (ännu) och solen har lyst mest hela tiden.

Promenerat och pysslat.
Gomiddag bestående av bla en musmsig melon och fetasallad med hemodlade tomater till förrätt.
Stefan som vi inte träffat på kanonlänge kom över och gjorde oss sällskap under middagen och det gott folk blev en mycket underhållande sådan vill jag lova.



Nu är Micke och Stefan på fotboll, ungdomarna promenerar hundungarna mina, William han ligger i badet och jag, jag ska strax skutta in i bastun innan jag greppar min bok för lite läsning innan det sista spännande avsnittet av den Brittiska spännande thrillern Kidnappningen tar vid.

Ny spännande vecka väntar och då må ni tro gott folk ska........
Nja, jag måste nog vänta med att berätta, men i slutet av veckan så ska ni få veta.

Tjingeling & Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar