fredag 2 november 2012

Kapten Haddock

Och Vampyrskan på väg ut på galej.

 
Och trots att jag gjort mig så fin, så fick jag inte följa med.
 

Tjabbigt va!!!!!!
 
Blir en myskväll i soffan med pojkarna och en skål godis.

 
Inte helt fel det heller.
 
Gårdagskvällens teater och samkväm var kanontrevligt.
Fast, föreställningen levde tyvärr inte riktigt upp till mina förväntningar.
Saknade en röd tråd och hade hoppats på mer underfundigheter.
Namnet på föreställningen var bättre än själva den om man så säger.
Push up, håll in och stå ut.
 
Vidare in på Harrys och bagersketräff, skratt, prat och musikquiz på schemat vilket var hur mysigt som helst.
En tidig kväll dock då det var vanlig dag därpå, så nattsudd för det bli en annan gång.
 
Och äntligen har jag bestmt och beställt bänkskiva.
Blev en av typ merbau samma som vi har i "ränderna" i golvet.
Tror det kan bli riktigt snyggt att det mörka från golvet går igen i köksön.
Ja, det måste bli snyggt, för nu är det så det blir.
 
Tjingeling på er kära allehopa, nu ska här fixas kaffe och kollas på Skavlan,
Önskar eder alla en underbar kväll och helg.
Kramelikram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar