torsdag 15 november 2012

Mitt i november

Femon dar kvar av månaden och sjutton till första advent.
Det går ruggigt fort nu alltså, huvaligen.

Renoveringen fortskrider, det spacklas och spacklas och i morgon ska det målas första omgången sen kommer det en helg och "ställer till det" så vi får vänta till måndag innan målning numero två sker.
Så till tisdan när det är torrt och fint är det dags för uppskruvning och dragning av den sista elen.
Sen ska det vara nästan klart.

Om vi inte kommer på nåt annat förståss.

Och tror jag inte att jag faktiskt har vant mig att bo i oredan, saker huller om buller och täckpapp på golven och byggdamm överallt.
Blir lite laidback och är inte sådär hysterisk med att jaga fläckar och dammtussar - nyttigt.

Nu lite loj efter att ha glatt både kropp och själ med ett skönt bodybalancepass ska jag myspysa i röran, sippandes på en kopp lakritste och njuta av att jag inte har nån ryggvärk.

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar