tisdag 20 november 2012

Plastic (no fantastic, just nu i alla fall)

En något klaustrofobisk känsla hänna hemma nu.

En riktig jefle skitdag, ja såna lär man också ha och lika bra att det är riktigt skitigt så kan det bara gå uppåt framåt sen ju.

Sovning hjälpte....inte, frös och svettades om vartannat hela natten och stunderna av sömn var inte många.
Huvud och halsont fortfarande och som för att toppa har jag även ont i kroppen.

Inte det ultimata att bli dålig mitt i ett renoveringsprojekt kan meddelas, skarpa dofter och höga ljud, tror ni hajar.

Taket är inte klart, bottenstrykningen måste göras om och således är allt ett dygn försenat.
Snickare och trikare är nu väntade hit till torsdag då jag verkligen hoppas att det är såpass att dom kan komma till.
Så med lite flyt och ett antal Ave Marior hoppas vi att det kan vara någotsånär beboligt till helgen, minus själva ön då.

Jäpp, där stötte jag också på patrull i eftermiddags.

Bänkskivan kan komma nån gång nästa vecka sa den lille skurken när jag ringde och efterfrågade den.
Mmm, inte riktigt kontanta han och jag, blev lovad leverans inom två-tre veckor och det är inte nästa vecka.
Skulle varit här denna.
Lite ordväxling och snudd på hårda ord då jag i mitt febriga tillstånd liksom fått nog.

Jamen då säger vi så, jag stryker fraktkostnaden också ringer jag så snart den har kommit, sa han också var han borta ur luren.
Vet inte varför, men en känsla av att han inte ville prata mer med mig smög sig över !!!

Nu mindre arg men fortfarande slak i kroppen blir det till att knapra lite piller och stå ut, för nu måste det bara bli bättre.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar