söndag 4 november 2012

Oops

I did it again - för att citera Britney.

Gick på auktion alltså.

Och ropa å ropa å kom hem med bla


En liten fin Upsala Ekeby kanna
 
Snygg skål
Och
 
Det jag egentligen ropade på.
 
Mina kära presskålar på fot.
 
Så allt annat fick jag som bonus kan man säga, då det låg i samma låda.
 
 
Ropade också in en låda med helt fantastiskt fint linne av olika sort och av den allra, allra högsta kvaliteten.
Sånt man får betala multum för i butik och som kommer att hålla inte bara min livstid utan även både barn och barnbarns.
 
 
Det gillas.
 
Ja och eftersom det är söndag så vankas det, som seden kräver, söndagsstek på grönalund.
I dag blev det plommonspäckad karré med legymer, gräddsås, gele och kokt potatis och såklart avslutade det hela med glass & chokladsås & fruktsallad i stora lass.
 

Nu vankas det svimning & wordfeud i soffhörnet
 
Och alla tummar hålles att reservdelar kommer och att maskineriet kommer igång igen i Argentina så att Micke kan komma hem nån gång, typ denna fjärde vecka väck från hus & hem.
 
Ni håller väl. folks!?
 
Kramelikram på er kära allehopa.
 

1 kommentar:

  1. Vi fick ägg&bacon till frukost, pizza till lunch, och tror jag salénkråka till midag, glass enligt önskemål. Och ja min kära, jag hoppas och tror att det löser sig med delar, imorgon vet vi vad de Argentinska flygplats generalerna har bestämt.
    Strax 1 timme på löpbandet för att döda tid...
    Love You!!!!

    SvaraRadera