måndag 27 maj 2013

Hmmmm

Val, ständigt dessa val.

Två jobb på gång.

Det ena med lite färre timmar men över en lång tid.
Det andra med mer timmar under kortare tid och på säsong.
Det ena lite av ett "ensamjobb".
Det andra lite mer i "händelsernas centrum".
Det ena är "gammalt"*
Det andra är "nytt"*

Båda lika välrenommerade.
Båda lika trevliga.
Båda jobbar i samma anda som jag själv.

Hjälp,.......


Och kära maken han sitter på ett plan på väg till Kina så han kan jag inte bolla med heller.

Får ta natten på mig och klura ut hur jag ska göra.

(Fastjag tror jag vet vad det blir, men man vet ju aldrig med mig...,lappkastsussie.)

*Alltså, det ena har jag varit på men inte det andra. Båda är däremot ställen med anor.

Tjinelingen på er kära allehopa.

1 kommentar:

  1. Självklart tar du det med kunglig glans:) som klippt och skuret för dej!! Hurra för dej och kram

    SvaraRadera