söndag 5 maj 2013

Kolla

Hojtar jag till Micke där jag står vid köksfönstret i morse
- En örn.
Han kommer fram samtidigt som örnen lyfter och...., säger.
Det är en kärrhök.

Coolt i alla fall tycker jag och riktigt mäktigt att få se en vacker fågel, om inte i vitögat så snudd på, det första som sker om morningen.

Och tanken, om att det skulle bli en bra dag, som samtidigt korsade skallen visade sig bli sann.

Efter frukost in på massageworkshop där jag såväli fick tips, träning som massage och kanske bäst av allt
Hjälp med min onda rygg.
Disktrubbel....., men nu vet jag hur jag ska hantera det och allt känns mycket bättre.

Solig promenad och spana in pungmesboet här bredvid.

Lagat och ätit en god vegetarisk middag.
Falafel med två sorters sås, bulgur och grönsaker.
Och söndag som det är så äts det glass på grönalund, fast denna vecka får den sällskap av lakritskladdkaka och hallon.

Tjingeling på er alla fina människor där ute.

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar