onsdag 22 maj 2013

Vart är jag på väg????

Hajar onekligen till lite, när jag på väg för att göra min plikt som medmänniska stöter på den här skylten.
Blodgivningen har tillfälligt flyttat då deras gamla lokaler håller på att renoveras och i dag var det första gången jag skulle tappas på denna tillfälliga hemvist.
 
Lugna grannar har dom i allafall fått, blodsystrarna. ;-)
 
 

 
Man tror sig ha bäddat om morningen.

 
Fel, fel, fel.

 
Har ju gårdshundar som gillar att gosa och ligga mjukt.
 
Inget hundliv här inte.
 
 
 
Sen var de det här med att ge blod eller annat av sig själv, har du inte passerat de fyrtio så kan jag tipsa om att Tobias Registret behöver just DIG. Jag har varit med i sjutton år, men ännu har mina tjänster (stamceller) ej behövts. En stor bank är av vikt då det inte är så lätt att hitta en perfect match. Så, ställ dig frågan Är jag beredd att ta emot hjälp/donation i händelse av sjukdom?
Är svaret ja.
Vad väntar du på.
 
 
Tjingeling Och Kramelikram på er Kära allehopa.
 
Och kom ihåg
Det är ädlare att giva än att taga.
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar