söndag 22 maj 2011

Tant Brun, tant Grön, tant Gredelin åsså

Jag; tant Blåben.
Fy bubblan så jag ser ut på benet alltså, ett stort och nu snackar vi stort blåmärke pryder mitt underben så "tjusigt".
Och, nej inget foto.
Tänker bepara er det eländet och vissa saker gör sig bäst dolt i dunkel och dit hör allstå undertecknads högra spira.

Nåväl, det är ju faktiskt världsliga ting också finns det långbyxor, långkjolar och långklänningar så inte hänger jag läpp för det inte.
(Jo lite kanske, men bara lite)

Lite vackra saker att vila ögonen på kommer här i stället, en del bilder från vår dag i det vackra försommarvädret.

Ett blommande japanskt körsbärsträd

Ett enormt vackert träd

En vacker park

En stilla liten å

Ett hav av liljekonvaljer

En vacker bukett

En snygg Texas

En snygg Tyson

En smaskig sallad

En snygg men för mig okänd fjäril

Tjingeling och kramelikram på er kära allehopa.

1 kommentar:

  1. jag skulle gissa att fjärilen heter Vinbärsfuks (konstigt namn...)

    SvaraRadera