onsdag 10 augusti 2011

Det va la roligt

Jag är 45.
Men......

Enligt ett test som några forskare tagit fram och som jag gjort så är min egentliga ålder 40
tjohooo, de va la roligt. 
38 var måttet jag fick på min syreupptagningsförmåga, bra, medio eller kasst - ingen aning.

Kom en låda åkandes på ett flak, lastades av på gården och bars in i huset.


Öppnades och se där.


Vår nya micro.

Det va la roligt.

Goa, goa tomater.
Hemmagjort, det är la roligt det.


Mindre roligt var det för den grabben som fick jagning av en polisbil på cykelvägen!??? i förmiddags.
Sant, jag såg det själv och fick faktiskt kasta doggsen och mig ner i diket när poliserna tutande och blåblinkande svischade förbi.


Han speedar nog inte med moppen på cykelvägen igen.

I kväll blir det popcorn.

Tjingeling



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar