torsdag 18 augusti 2011

Nähä du, sa Texas

Jag går inte en meter till.

Också lade han sig ner.

Fini.

Där får man stå med lång näsa (ja, jag vet, en nyckel lång) mitt i den sköna promenaden.

För vill han inte så vill han inte.


Snacka om att bli ignorerad.

Lock & pock och äntligen är ekipaget i gång igen.


Blev en skön promenad i alla fall, till och med Texas tycker det.

Han ville bara bestämma lite och vem vill inte det understundom!!!!

Hela långa dagen har computern krånglat, "svarar inte" står det också segar den så in i bomben.

Kommer ingenstans.

När jag väl kom in på Blogger i förmiddags, jamen då är det tjorv där också.

Gick inte att vare sig skriva eller få in bilder.

Grrrr

Men nu är jag glad och inte irriterad över sådana triviala i-landsproblem.

Kan liksom inte bli annat än glad när man går ut i växthuset och plockar av alla dessa godingar.



LOVE IT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar