fredag 12 augusti 2011

Fynd

Råkade springa förbi en butik med stora reaställ utanför entrén, tvärnitade och backade några steg.
Hmm, snygga pjuck.
Och tokbilliga.
Gillar träskor och skor av träskomodell så valet var icke svårt.
Köpte dom och skuttade glatt hem.
Tänk vad glad man blir av att fynda.
Maken, han påstår att han aldrig sett mig handla till ordinarie pris.....?
Jamen, har man ett intresse så har man, rea och prutning heter mitt.
Och priset för skorna då?

Femtio spänn, jäpp alldeles sant 50 svenska riksdalrar, inte klokt men så är det och Sussie är glad.

Tänkte vidare på det där Micke sagt om mig och mitt reahandlande.
Helt rätt har han inte, men jag måste medge att det är snudd på, i dag är jag faktiskt iklädd bara reafynd så just nu stämmer det gott.

Och såhär ser dagens outfit ut (som de unga och hippa brukar säga).


Tunika/klänning från Åhlens halva, halva priset = 50 spänn.
Tights MQ också superrea, samma slant som klänningen.
Också dojjorna då.

Snacka fynd alltså.

Rea, rea, rea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar