lördag 6 augusti 2011

Simultanförmåga

Ja, det vet jag att jag har.
Kan,som alla fruntimmer och till skillnad från karlarna göra flera saker samtidigt.

Det imponerar på min kära make.

I dag, hundutställning hela dagen.

Hålla reda på hundar, uppfödare, ringen, domare osv osv.

Men det är ju lördag och melodikryss, det får jag inte missa what so ever.


Bara att ratta in rätt kanal och stoppa proppen i örat och kryssa på.

Funkar ok, har ju ett öra till att hålla koll på vad som sägs i ringen med och ett friskt och fint öga att se med.


Löste det och har nu skickat in rätta lösningen till Eldemann.


Om utställningen får ni höra i morgon, men jag kan säga som så, domarn var kass.

Trevlig kväll på er kära allehopa, nu ska här grillas hel biffrad, njuta av den ljumma och soliga kvällsolen och sippa på en och annan kall öl efter en dag i den skånska solen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar