måndag 24 september 2012

Måndag 24 september


Mina tre veckors rökslutartapparkilonkickstart är över, i gruppform alltså.
Fortsätter nu på egen hand.
Både nöjd och mindre nöjd.
Minskat ettkommaåttakilo, i snitt alltså 0.6 per vecka, trots att jag i princip stod still hela sista veckan.
Hade velat tappat mer såklart, men det är inte så himla pissigt i alla fall också hade fettprocenten sjunkit en hel procent och det är lite det jag är ute efter också.
Omfördelning och uppstramning.

Fast lite glad är jag allt och nu är det bara att fortsätta på inslagen väg, träningsvägen.

Jo, åsså fick vi varsin present för väl utfört jobb.
En massage.
Mmmm, jo minsann och det ska bli gött vill jag lova.


Tre månader till julafton i dag gott folk, smaka på den ni.

Tjingelingen.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar