torsdag 13 september 2012

Det sägs att vi svenskar skall vara speciellt bra på att köa.
Hur det är med den saken ska jag låta vara osagt men en sak vet jag och det är att idag var jag duktig på att just köa.
Stod i en lång kö i nära nog fyrtio minuter för, .... nä inte konsertbiljetter, ingen autograf och heller ej för att reafynda.
Vad jag köade för, det var medlemsskap i
 
 
Sju stycken något "smalare"filmer att smyga in på den mysiga sagabion och titta på under hösten.
Bland annat kommer filmen Mannen från Le Havre att visas, en Finsk/Fransk/tysk produktion som jag förmodligen aldrig skulle kommit till skott att se på eget bevåg.
Ska bli spännande, längtar.
 
 
Här står jag och köar.

 

Film ses bäst på bio.
Eller hur?
 
Nä go vänner nu ska hon knoppa in eller åtminstone relalalaxa en stund med antingen lite läsa eller wordfeud (ja, jag är en av de sista entusiasterna som håller på, tycker det är himla kul med ord).
Kramelikram

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar