onsdag 1 januari 2014

Jag lovar

Att inte lova något, vilket jag med största sannolikhet också kommer att kunna hålla.
Nyårslöfte/en går alltså fetbort hos mig, glider in i och följer med det nya året
2014
med stor nyfikenhet och hoppas att det blir allright.
Och med det menar jag att toppar och dalar är som angenämast när de vare sig är för höga eller djupa, lite sådär lagom av allt så man hinner med i livets bergochdalbana.

Startade denna årets första dag med en skön promenad i ett ruskigt grått och lite småruggigt väder.


 
Kulna for vi sen hem å tog oss en gofika och planerade lite inför vår semester senare i år.
Vi beslöt att bland annat följande platser ska få besök av oss under vår resa, vi far till
Los Angeles
Grand Canyon
Las Vegas
San Francisco
New York
Ska bli så himla kul,var sex år sedan jag var över sist och jag längtar ruskigt mycket.
 
Tre jämna födelsedagar, en konfirmation samt en student har vi också att se fram emot.
 
Sen vet jag inte nåt mer.
Spännande är det.
 
Kramelikram och god fortsättning.
 
Grand Canyon
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar