fredag 8 april 2011

Aprilväder

Sol, regn, hagel och storm, allt inom loppet av ett par timmar.

Hann i alla fall walka i sol och motvind innan regnet och haglet kom. Och faktiskt det var riktigt skönt fast det blåser nåt in i bäng, men bara man får vinden i ryggen och solen i ögona så...

Det hade jag en stor del av turen och med min favorit i örona och sol på kinderna förflyttade jag mig i tanken till den magiska aftonen sommaren 2008.
En sjukt bra konsert som jag aldrig kommer att glömma. Ja hela kvällen och helgen var underbar, så kul vi hade det, svårt att toppa.


Förra fredagen satt vi uppe i London Eye och njöt, ikväll blir det till att njuta på hemmaplan, vilket inte går av för hackor det heller.
Fredagsmys på grönalund.
Raclette med allt vad det innebär och med största sannolikhet nåt glas rött, inte fy skam.

Ha en go afton kära allehopa.

1 kommentar: